Sunday, December 4, 2016

Review - Master Strobing Stick - Maybelline

       Ati aflat de noul baton iluminator de la Maybelline? Daa! Si eu! :)) De cand a aparut, este mare nebunie cu el si normal ca mi l-am si cumparat. Am fost foarte curioasa cum este si mi s-a parut si interesant. De doua saptamani il folosesc in fiecare zi si imi place foarte mult.



      Il puteti gasi disponibil in doua nuante, 200 Medium - Nude Glow si 300 Dark. Nuanta pe care mi-am ales-o eu si care mi se potriveste este 200.



              Caracteristici:
      -Este un produs cu o textura cremoasa si foarte usor de folosit.
      -Contine particule de sclipici foarte fine si discrete
      -Ii ofera tenului un look natural si nu il incarca .


         -Il poti blendui cu usurinta fara ca produsul sa isi pierda din stralucire. 
         -Se potriveste atat pentru machiajul de zi cat si pentru cel de seara. 
         -Culoarea lui este un pic piersicie dar se adapteaza usor pentru orice tip de ten.
         -Este foarte rezistent. (rezista pana la 10 ore)



        Lucruri care sa nu-mi placa, nu am gasit, insa mi s-a parut cam putin produs in comparatie cu pretul pe care il are.
        Pe internet am vazut ca mai este disponibila o nuanta foarte frumoasa , 100 Light Iridescent ,cu tonuri de roz, dar din pacate in magazine nu am gasit-o. Ori nu am avut eu noroc,ori deocamdata nu a ajuns si la noi.


          Mai departe vreau sa va arat poze "inainte si dupa" ce am folosit batonul iluminator. Prima data l-am folosit la un make-up de seara, pe pometi, arcade, nas, desupra si in coltul buzelor,


                                                            Si rezultatul final...


 iar mai departe la un make-up de zi folosit doar pe pometi si nas.


            Nu-i asa ca este superb? :) Daca va place si vi-l doriti , il puteti gasi in magazinele Carrefour, Auchan, DM, Marionnaud, Real , Cora sau Douglas .
             Eu mi l-am cumparat din Carrefour la pretul de 54 de lei
             Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

       

No comments:

Post a Comment