Thursday, June 2, 2016

Review : Rujul Boys'n Berries All Day Matte si paleta A New Day de la Sleek

         
           
             Printre cele mai noi produse aparute pe www.makeupshop.ro se numara doua palete iDivine de la Sleek: A New Day si All night long si rujul lichid Boys'n Berries All Day Matte. La mine au ajuns paleta A New Day si unul dintre rujurile mentionate anterior , in nuanta Red Sonja.

               Folosesc de mult timp paletele iDivine de la Sleek, nu este prima pe care mi-o achizitionez, dar dintre toate pe aceasta o folosesc cel mai des.


               Dupa cum ii spune si denumirea, A New Day, mi se pare paleta pefecta pentru a-ti incepe ziua , indiferent ca pleci la munca sau la o iesire in oras, cu aceasta paleta iti poti crea o multime de machiaje datorita nuantelor de fard pe care le contine, care sunt atat in nuante calde cat si in nuante mai reci, potrivite pentru orice moment al zilei. De exemplu, eu folosesc fardurile mate atunci cand imi doresc un machiaj mai discret si mai natural, iar daca imi doresc un machiaj mai dramatic, folosesc fardurile sidefate.


              Textura acestora este fina, se estompeaza cu usurinta si sunt foarte pigmentate. Nu este nevoie sa insisti atunci cand iti aplici fardul , petru ca risti ca la final sa ai un machiaj mult mai strident decat cel pe care ti-l doreai. In ceea ce priveste rezistenta lor, poti sa stai fara griji pentru ca fardurile nu se intind si rezista foarte bine pe tot parcursul zilei. Nu se strang in coltul interior al ochiului si nici in pliul pleoapei, sa nu mai zic ca aplicatorul care se gaseste in interiorul paletei este de o calitate foarte buna. Le am pe toate intr-o stare nemaipomenita si le folosesc de ani de zile, nu numai la aceste palete dar si la altele. Sincer, raportul calitate-pret mi se pare unul foarte bun avand in vedere ca paleta o puteti achizitiona cu 45.47 lei si isi face treaba mult mai bine in comparatie cu altele pe care mi le-am achizitionat la un pret mult mai mare.
             De rujul Boys'n Berries All Day Matte , pot sa spun ca sunt cea mai mare fana a lui! Acest ruj este pur si simplu incredibil si nu regret nici o secunda ca mi l-am cumparat si in mod sigur o sa mai plasez o comanda cat de curand pentru ca mai sunt cateva nuante superbe pe care mi le doresc. El se gaseste in 9 nuante, iar cea pe care o am eu, dupa cum am mentionat si la inceputul articolului, este Red Sonja. Pe aceasta am comandat-o din curiozitate, sa vad daca imi place si am ramas placut surprinsa. Este fara nici o indoiala un ruj lichid ALL DAY MATTE! Il ai toata ziua pe buze, fara a fi nevoie sa aplici inainte un creion sau fond de ten cu pudra. Mananci, bei toata ziua, rujul nu se intinde si ramane la locul lui, iar cand ajungi acasa te mai chinui vreo cateva minute sa il stergi de tot de pe buze. Culoarea este foarte intensa, fiind nevoie doar de o singura aplicare si se intinde foarte bine pe buze. Singurul lucru pe care l-am observat este ca usuca un pic mai mult buzele, iar pentru persoanele cu buze mai uscate va fi un mic disconfort. Un balsam de buze sau un exfoliant ar rezolva si aceasta mica problema.

              In poza de mai sus, am dovezi clare ca ce am spus anterior nu a fost deloc minciuna :)) Dupa ce am facut un swatch rujului m-am dus cat am putut de repede sa ma spal pentru ca stiam ca il voi sterge foarte greu. M-am spalat de trei ori  , am dat si cu servetele umede si rujul se vede clar ca tot a mai ramas pe piele. Cred ca se observa si intensitatea culorii pe care am aplicat-o o singura data. Acesta este un produs care dupa parerea mea ar fi meritat mai multi bani, dar avand in vedere ca pretul lui este de doar 28.95 de lei, raportul calitate - pret pot sa zic ca este unul excelent.




              Pentru machiajul din poze am folosit nuanta Feelin' Good in coltul interior al ochiului, pe pleoapa superioara si inferioara urmarind forma ochiului, nuanta H-A-P-P-Y , in pliul pleoapei si in zona exterioara a ochiului am blenduit folosind nuanta Let it go , iar pentru zona de sub spranceana ,pentru iluminare si pentru a mai estompa un pic culoarea am folosit din nou nuanta Feelin' Good, iar pe buze normal ca am aplicat rujul Boys'n Berries All Day Matte .


             Sper sa va fie de folos acest articol si sa imi spuneti si voi parerea voastra in cazul in care le-ati incercat :D

Paleta de farduri A New Day o gasiti - aici
Rujul Boys'n Berries il gasiti - aici 

No comments:

Post a Comment