Friday, June 17, 2016

Review: Rujurile si luciurile de buze de la Sleek

            Nu exista produs pe care sa nu il comand de pe www.makeupshop.ro (adica de aici) si de care sa nu fiu multumita. Asa s-a intamplat si cu aceste rujuri si luciuri de buze.  Primele despre care voi vorbi sunt luciurile de buze, Sleek Matte Me ultra smooth matte lip cream, in nuanta Rose


iar celalalt Sleek Gloss Me colour intense supreme shine lip gloss, in nuanta Cranberry Crush.


               Nu am fost niciodata multumita in totalitate de vreun luciu de buze. Ori era prea lichid , ori se cunostea foarte putin culoarea pe buze, rezistenta era foarte mica. Nici cand mi-am comandat aceste luciuri nu aveam sperante ca vor fi altfel , dar m-am inselat.
- Au o consistenta foarte cremoasa .
- Se intind foarte usor pe buze si le hidrateaza.
- Rezistenta lor este una foarte buna. Rezista doua ore in caz ca nu mananci, iar daca mananci in jur de o ora. Pentru un luciu de buze , mi se pare destul de decent.
- Le gasiti in total in 5 nuante la pretul de 29.03 lei.
               Nu am mentionat faptul ca desi unul este mat, diferenta intre ele nu este prea mare. Cel mat mi se pare mai degraba un pic mai sidefat in comparatie cu celalalt. In ambalaje par diferite dar la aplicare sunt aproape la fel.


        

               Urmatoarele rujuri despre care voi vorbi, sunt Sleek Matte Me ultra smooth matte lip cream , in nuanta Birthday Suit si Sleek True Color Lipstick, in nuanta Mystic
              
               Primul mentionat anterior, este un ruj lichid mat, ultraaa rezistent.


- Rezista pe buze pana la 10 ore , chiar daca mananci sau bei.  
- Nu se strange in pliurile buzelor si nici nu se intinde. 
- Este foarte pigmentat , iar pentru o acoperire foarte buna si uniforma eu recomand aplicarea a doua straturi din cauza ca rujul este un pic cam fluid si raman parti neacoprite ale buzelor. Intre aplicari , trebuie sa asteptati ca primul strat sa se usuce foarte bine. Dar nu va faceti griji pentru ca se usuca foarte repede, nu veti pierde mult timp.
- Textura lui este una usoara si chiar daca nu incarca buzele , mie mi se pare ca le usuca putin, dar fara sa iti creeze un disconfort prea mare.
-Rujul il gasiti in 12 nuante absolut superbe la pretul de 29.03 lei. 

                Ce de-al doilea, este un ruj mat cu o rezistenta buna.


- Nu este foarte rezistent la transfer, iar daca mananci este nevoie sa il reaplici.
- Nu se strange in pliurile buzei.
- Nu usuca  si nu se intinde in crapaturile exterioare ale buzelor.
- Are o constistenta cremoasa si este foarte pigmentat.
- Este disponibil in 30 de nuante, unele mate, altele lucioase, iar pretul lui este de 29.03 lei.


             Daca le recomand? Categoric! Sunt printre preferatele mele , iar daca le vei folosi si tu vei vedea ca iti va fi foarte greu sa renunti la ele. 
             Voi ce rujuri folositi de la Sleek? In curand vreau sa imi comand alte nuante. Poate imi recomandati ceva :D

Luciurile de buze le gasiti - aici
Rujul lichid mat il gasiti - aici
Rujul mat il gasiti - aici






No comments:

Post a Comment