Tuesday, June 7, 2016

Review: Rujul Clasic Melkior

           Acum cateva zile, cei de la Melkior au avut o oferta in care iti comandai un ruj si primeai altul la alegere gratuit. Eu am mai comandat de pe site-ul celor de la Melkior (si anume de aici), dar nu produse de make-up ci o perie pentru par din lemn de fag cu peri de porc mistret. O perie foarte buna pe care o am de vreo trei ani si care a pierdut doar vreo cativa perisori in momentul spalarii. De atunci am observat pe site si produsele de make-up insa nu prea am avut curaj sa comand ceva pentru ca nu stiam prea multe despre ei. Cu ocazia acestei promotii , m-am gandit ca este o ocazie buna sa incerc si primele produse de make-up asa ca am inceput cu doua Rujuri Clasice (exact asa le spune si pe site Ruj Melkior Clasic) in nuantele Moon si Fantasy, cea din urma fiind una dintre noile nuante de rujuri aparute.
           Produsele mi-au ajuns impachetate cu mare grija, si pe langa asta am gasit si niste mesaje dragute scrise pe plic dar si in interiorul acestuia. Imi place tare mult ideea asta  :D Cand l-am deschis,am observat ca nuantele rujurilor nu erau tocmai ca cele pe care eu le-am vazut pe site. Nuanta Fantasy era pe site o nuanta de mov deschis dar in realitate este un maro deschis, iar nuanta Moon,  un mov inchis si in realitate este un pic mai deschis. O sa va atasez poze cu nuantele de pe site , iar la sfarsit swatch-uri facute de mine sa vedeti si voi despre ce vorbesc.






                Cred ca se observa ca la nuanta Fantasy este o diferenta mare intre realitate si ceea ce vedem pe site dar cu toate astea rujurile nu mi-au displacut. 
                 Este un ruj foarte moale si cremos, nu usuca buzele absolut deloc, este usor de aplicat si are o acoperire mare. Este foarte pigmentat si cand il aplici pe buze prima data are un aspect lucios, iar la cateva minute se usuca satinat, matifiant, dupa cum se vede si in poza. Nu este foarte rezistent la transfer dar imi place ca nu se intinde in crapaturile exterioare ale buzelor pe parcursul zilei. Daca mananci sau bei, se sterge de pe buze, mai mult in interiorul buzelor si trebuie reaplicat.


             In concluzie, parerea mea este ca rujul Clasic Melkior este un produs bun, care isi merita banutii si chiar il recomand. Si pentru ca sunt multumita si mi-au placut, m-am hotarat sa-mi mai comand si alte produse de la ei si cred ca urmatoarele vor fi fardurile. Daca va intereseaza si pe voi aceste produse le puteti gasi pe www.melkior.ro :*

No comments:

Post a Comment