Saturday, June 11, 2016

Review: Oriflame Lip Sensation Matte Mousse si Pensulele Oriflame

            De curand, Oriflame a lansat primul ruj lichid mat, Lip Sensation Matte Mousse, disponibil in 10 nuante frumoase , asa ca mi-am comandat si eu doua dintre ele si anume, Red Velvet si Soft Mulberry. Si pentru ca imi doream de mult sa incerc si pensulele Oriflame, mi-am comandat si doua pensule, una pentru pudra si alta pentru blush.


             Cei de la Oriflame ,  spun despre aceste rujuri ca au o formula aerata, cu o finisare neteda si catifelata . Intradevar asa este. Au o textura care nu incarca absolut deloc buzele si nu le usuca. Se intind foarte usor pe buze si sunt foarte pigmentate. Gradul de acoperire este unul destul de mare, iar in ceea ce priveste rezistenta lor, rezista pe buze cam vreo 4 ore fara sa mananci.


            Am vazut ca rujul inca il mai gasiti la un pret foarte bun de lansare de 27,99 lei, el fiind 39,90 lei, asa ca daca sunteti curioase sa il incercati profitati de oferta. Eu sunt foarte multumita de ele si cred ca o sa imi mai comand inca doua pe care am pus ochii de curand :D


               In ceea ce priveste pensulele , am ramas un pic dezamagita pentru ca au perisorii asprii si daca ai un ten sensibil ca al meu, cu siguranta nu le vei putea folosi. Nu pot sa zic ca nu isi fac treaba bine, pentru ca le-am incercat de vreo cateva ori pentru a-mi putea forma o parere, dar decat sa ma trezesc cu vreo iritatie pe fata mai bine nu le mai folosesc. Ma bucur totusi ca am fost inspirata si nu am investit prea mult in ele, pentru ca le-am comandat atunci cand erau la reducere. Pensula pentru pudra m-a costat 15,99 lei de la 32,90 lei , iar cea pentru blush 9,99 lei de la 21,90 lei.  
                Voi pe care le-ati incercat pana acum si cum vi s-au parut?


No comments:

Post a Comment